Klantenservice CheapTickets

DeKlantenservice.nl is de website met de grootste keuzemenu database van Nederland. Hier vind je alles wat je wilt weten over de klantenservice van verschillende bedrijven, zodat je precies weet wat je moet doen als je een vraag hebt. Wij bieden per bedrijf een kort overzicht aan van de verschillende manieren om de klantenservice te bereiken. Daarbij concentreren wij ons op het telefonisch bereiken van de klantenservice, want dat is vaak een lang en moeizaam proces. Je moet het juiste telefoonnummer vinden, je moet een ingewikkeld keuzemenu doorlopen en dan word je vaak ook nog in de wacht gezet. Wij vinden dat dit sneller moet kunnen en daarom hebben wij De Klantenservice ontwikkeld. Per klantenservice hebben wij voor jou het keuzemenu uitgeschreven, zodat je niet meer hoeft te wachten aan de telefoon, maar direct door kunt klikken naar wat jij nodig hebt. Ook weet je van tevoren wat de opties zijn, zodat je niet aan de telefoon nog na hoeft te denken waar je nou precies moet zijn en welk nummer daar ook al weer bij hoorde. Wij hebben de keuzemenu’s van veel grote bedrijven in kaart gebracht, waaronder CheapTickets, een van de grootste online vergelijkers voor vluchten. Zo weet je precies wat je kunt verwachten van de klantenservice van CheapTickets en hoef je niet meer lang te wachten.

De klantenservice van CheapTickets

CheapTickets is dus een online vergelijker voor vluchten, waarmee je snel en gemakkelijk de goedkoopste vlucht boekt. Je geeft aan wat je voorkeuren zijn, waar je heen wilt en wanneer, en CheapTickets gaat voor jou op zoek naar de goedkoopste aanbieder. Je kunt dan direct via CheapTickets de tickets bestellen, zodat je in één keer klaar bent. Ook is het mogelijk om bij CheapTickets je hotelovernachting, auto en transport vanaf het vliegtuig te regelen. Zo heb je dus alles overzichtelijk bij elkaar. Maar omdat je zoveel toevertrouwd aan CheapTickets is het natuurlijk ook van belang dat de klantenservice van CheapTickets goed te bereiken is. Gelukkig kun je bij CheapTickets veel zelf online regelen, zodat je voor veel zaken de de klantenservice van CheapTickets niet hoeft te contacteren. Denk bijvoorbeeld aan het wijzigen of annuleren van je tickets of informatie over je bagage, dat je dus gewoon online kunt regelen via het Mijn Reis portaal van CheapTickets. En heb je toch nog vragen dan kun je uiteraard ook gewoon naar de klantenservice van CheapTickets bellen via het telefoonnummer 0900 8150, hier betaal je dan €0,25 per minuut voor.

Online klantenservice van CheapTickets

Uniek aan CheapTickets is dat je zoveel online kunt regelen. Je hoeft dus niet voor alles contact op te nemen met de klantenservice van CheapTickets, maar je kunt gewoon zelf online aan de slag. Bij het bestellen van de tickets krijg je direct toegang tot het Mijn Reis portaal, waarin je een aantal zaken zelf kunt regelen:

  • Je actuele vluchtschema bekijken
  • Je reisdocumenten bekijken en versturen
  • Je check-in informatie bekijken
  • Je tickets wijzigen of annuleren
  • De informatie over je tickets bekijken

Via Mijn Reis heb je dus alle informatie overzichtelijk op één plek. Je ziet direct wanneer je waar verwacht wordt en hoeveel bagage je mee mag nemen. Ook is het soms mogelijk om al online in te checken, zodat je niet meer lang hoeft te wachten op het vliegtuig. En heb je ook een hotel of auto geboekt dan zie je deze uiteraard ook verschijnen in Mijn Reis. Via Mijn Reis heb je dus in één keer overzicht van je hele reis en kun je met een gerust hart op vakantie. En heb je toch nog vragen, bijvoorbeeld in het buitenland, dan kun je natuurlijk altijd bellen naar de klantenservice van CheapTickets, die ook gewoon in het buitenland bereikbaar is.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest